Tuesday, February 10, 2009

茫然+唏嘘..

茫然+唏嘘。。是我时常有的心情。。

又再不知道自己要的是什么样的生活。。
也看不到未来。。
我一直都希望随着年龄的增长,内涵与智慧也随着增长。。
可是事实证明了,随着年龄的增长,并没有让我领悟到了些什么。。
我要的是什么样的人生,以前不懂现在还是不懂。。
而且随着年龄就会更加慌了。。
因为年轻时,可能还会误以为年轻就是本钱嘛!!
所以在此奉劝一句,最好就是年轻时就早早做好打算,免得像我现在这样,感受到年龄大了又一事无成的压力。。

3 comments:

Eric said...

Min: 也看不到未来 = No Planning? No good future?

May be you can plan it right now.
You still young.
The way we choose and walk today,
It will bring us to the way in future.
All about what you do, then what you get later.

Good luck.

min said...

Eric: Thanks. This is because, it doesn't work like what I have planned. That's why started to feel lost.

Eric said...

Haha, what to do.....
Life still on.
No choice.
I have to take care of my gf also.
Just do whatever i can do.
So, Good luck la.